Miejskie media społecznościowe
CZĘŚĆ I FACEBOOK
- Czy miasto prowadzi swój profil na Facebooku?
- Jeśli tak, to czy na stronie internetowej miasta znajduje się link do Facebooka?
- Jeśli miasto prowadzi profil na Facebooku, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Facebooka?
- Jeśli Facebook miasta posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, proszę o przesłanie linków do miejsca, gdzie jest ona opisana.
- Jeżeli miasto prowadzi Facebooka, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu miasta w tym serwisie?
- Czy profile Facebook miasta prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
- Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, proszę o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ II TWITTER
- Czy miasto prowadzi swój profil na Twitterze?
- Jeśli tak, to czy na stronie internetowej miasta znajduje się link do Twittera?
- Jeśli miasto prowadzi Twittera, to czy w regulaminie lub innym dokumencie uregulowano zasady blokowania komentarzy i użytkowników Twittera?
- Jeśli Twitter miasta posiada określoną politykę blokowania komentarzy i użytkowników, proszę o przesłanie linków do miejsca, gdzie jest ona opisana.
- Jeżeli miasto prowadzi Twittera, ile osób jest obecnie (na dzień odpowiadania na wniosek) zablokowanych na oficjalnym profilu miasta w tym serwisie?
- Czy profil Twitter miasta prowadzą pracownicy urzędu czy zewnętrzna osoba/podmiot zewnętrzny?
- Jeśli profil prowadzą pracownicy urzędu, proszę o wskazanie stanowisk, na których są zatrudnieni.
CZĘŚĆ III FORUM
Czy miasto prowadzi forum dla mieszkańców lub grupę w serwisie społecznościowym?
CZĘŚĆ IV OFICJALNY PROFIL W/B/P
- Jeśli istnieje oficjalny profil prezydenta na Facebooku, Twitterze lub Wykopie, czy w którymkolwiek przypadku prowadzą go osoby opłacane z budżetu miasta? (chodzi zarówno o sytuację, gdy są to pracownicy miasta, jak też gdy są to zewnętrzne podmioty zatrudnione przez miasto)?
- Jeśli któryś profil w mediach społecznościowych jest/był w 2015, 2016, 2017, 2018, 2019, 2020, 2021 i 2022 roku opłacany z budżetu miasta, proszę o link do profilu np.: Miasto Zielona Góra / Official account lub w formacie URL.